Tuesday, January 19, 2010

...ambele maini....


10 comments:

  1. Cea mai tare poz(n)a! Daca n-as fi fost acolo, as fi jurat ca-i regizata! Ai ochi de ochi!

    Sugestie: estompeaza putin fundalul.

    ReplyDelete
  2. Multumesc Andrei..ochi de ochi..problema e ce ma fac cu mainile:P....n-am prelucrat-o ..nu stiam ce sa-i fac...asa ca multumesc de idee...:)

    ReplyDelete
  3. ...mai ,mai ...! ce imagine ...! bravo,felicitari...!

    ReplyDelete
  4. multumesc feri..:)...o sa mai auzi vreo 2 cursuri de mine..pana imi ies is mie pozele:)

    Pup

    ReplyDelete
  5. Fotografiile sunt superbe...
    Mi-a atras atentia cea de la muzeul enescu. Lucrez acolo si mi-a placut foarte mult ideea.
    Poate putem lua legatura cumva.
    Mersi, Liliana.

    ReplyDelete
  6. Buna....adresa mea de mail este christine.cioboata@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. excelent! abia acum am citit mesajul, desi am vazut-o de cateva ori pana acum (mai ales ca am fotografiat si acelasi subiect dar din alt unghi). tb sa recunosc ca poza ta e mai tare!

    ReplyDelete
  8. Frumoasa lucrare ;)


    Chiar e buna de concurs (Street Photography Contest).


    Succes :)

    ReplyDelete
  9. Hello. Merci de idee..chiar o sa o postez:)...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Search ME: